28 Eylül 2010 Salı

PORTAXE - BALTALİMANI


Burası eskiden meşhur Şaziye'ydi. Daha sonra Portaxe adını aldı. Port Liman, axe da balta, hemen belirteyim... Baltalimanı İstanbul Üniversitesi Sosyal Tesisleri'nin hemen dibinde yer alan Portaxe, Bebek'ten gelirken sağda kalıyor, şaşırmayın, Bebek'ten gelirken...

PES 2011'in lansmanındayız... Oyunu test etmeye gittim dersem yalan olur, bu oyunla yatıp kalkanlar arasında kendimi rezil edemem, ben de hemen terastaki bistromu kaptım, daha doğrusu kapılı bistroya çöktüm. Organizasyon olarak lansman son derece başarılı diyebilirim. Oyunu doyasıya tatmak isteyenler dev ekranların başına, yakamozu ve muhteşem manzarayı şarapla canlandırmak isteyenler de terasa düştü.

Portaxe'ın manzarasını ilk gördüğümde "Burada ne düğün yapılır hani?" diye bir soru canlandı ki burası da zaten "Boğaza karşı düğün yaptım" diye gururlanmak (!) isteyenlerin yeriymiş. Yaş 27'ye geldi, düğün kafalarına bürünmek doğaldır... Hem geniş bir de otoparkı var, park sorununuz yok fakat çıkışta 10 TL'nizi hazır edin.

Bir lansmanda olduğum için Portaxe'dan aktaracaklarım bu kadar... Son not: Terastaki cayır cayır yanan iki ateş topunu da unutmayalım, sıcak havalarda bile "Kendinizi sahilde Akdeniz akşamları şarkısını söyler gibi hissedebilirsiniz. Hadi bakalım. Saygılar :))

Özel fotoğraflarımız da çok yakında burada...

Hiç yorum yok: