22 Eylül 2010 Çarşamba

FACES - ASMALIMESCİT




Gözlüklü bodyguard: Oo birader. Nereye gidiyorsun? Arkadaşını sokamazsın içeriye...
Ben: Neden?
Gözlüklü bodyguard: Sen 2 erkek 1 kız gelmedin mi?
Ben: Hayır. İki kızla geldim.
-Burada gözlüklü bodyguard bir aptal olur..
Ben: İstersen çağırayım kızları, çıkıp gidelim hep beraber
Bodyguard: Geçin bakalım hadi..

27 yaşında karşılaştığım bu sözlerin ardından mekandan çıkıp gittik zaten. Burası Faces... Asmalımescit'te yer alan hani o hep önünden geçtiğiniz yer. Adı gibi değişik yüzlere sahip. Artist bir barmenleri var. Beş yıldızlı otellerde şov yapan barmenlere benziyor. Bir şeyler yapıyor, tamam güzel de ara sıra da kırıp döküyor. Takdir ettiğim yönü barda oturanlara verdiği biraları unutmaması. Siz bedavedan bira içiyoruz derken 10 dakika önce verdiği biranın parasını istiyor. Bunu takdir ettim gerçekten.

Başka... Burasının tek özelliği Asmalımescit'in güzel yerlerinden birine kapak atması. Mekan herkesin geçtiği yerde kurulmuş ve o kalabalık sizi içeri girmek için cezbediyor. Giriyoruz içeriye. Müzik fena değil. Yabancılar fazlalıkta. Dip dibe dans edip birileriyle sıcak iletişim haline geçmek isteyen vatandaşlarımız için birebir.

Merak edenler için söyleyelim bira 10 TL. Ufak bira... Ama böyle eğlence mekanları için normal diyebiliriz.

Sofyalı Sok. No:16, Asmalı Mescit Mah., Beyoğlu İstanbul
Telefon: 0212.2931388

Hiç yorum yok: