22 Eylül 2010 Çarşamba

GROOVE - ASMALIMESCİT




"babylon'un alt, otto'nun karşı komşusu. sokağın bu seneki popülaritesinden sonuna kadar faydalanmış, otto'ya benzer içki seçenekleriyle ayakta kalanlar için bir alternatif olmayı başarmıştır. sezon başında dışarı müzik yayını yaparken daha sonra neden içine kapanmıştır bilinmez fakat sokak böyle dolduğu sürece otto'nun gölgesinde kalmaktan şikayetçi olmayacakları kesin" Ekşisözlük'te böyle yazmışlar Groove için...

Güzel havalarda geceyi Asmalı'da geçirmek isteyen insanların tercihi değildir iç mekanlar. Yer olmadığından içeride pencere dibinde oturup dışarıda temiz hava içerisinde eğlenenleri hüzün dolu gözlerle izleyen arkadaşlarıma dayanamadım ve kendi grubumu alıp sokak partisine götürdüm. Grup derken BEN: 7 O: 6. 1 kişi daha bulsak halı saha maçı yapacak kadar kalabalık bir ekiptik. Bu grubun bölünmesi gerekiyordu onu da yerine getirdik.

10 dakika kalabildiğimiz Groove'dan aldık biraları ve attık sokağın köşesine kendimizi. Benim için hava hoş, sabaha kadar ayakta kalabilirim ama nazlı kızlar olunca yanınızda onlarla beraber siz de yoruluyorsunuz, bilirsiniz...

Groove'a dair anlatılacak bir anekdotum yok açıkcası. İçeride 10 dakika kalan ve içi daralan biri olarak fiyattan bahsedeyim... Bu tarz yerlerde fiyatlar normalin biraz üzerinde. Bira 9 TL... 33'lük. Fakat Groove kış zamanı romantik bir yer için denenebilir.

Hiç yorum yok: