24 Eylül 2010 Cuma

HARDAL - ASMALIMESCİT




Babylon'dan aşağıya doğru inin, Groove'u geçin sağ çaprazınızda Hardal vardır. Cisim olarak sevmem ama isim olarak sempatikliği bana ilk bakışta +10 hadi +20 puan kazandırdı zaten. Bu mekana gitmek için plan yapılmadı. Kalabalık bizi buraya itti. Bir masaya oturduk tam 8 kişi ve aynı zamanda oturmadan önce 30 dakika bekledik 8 kişi. Sonunda soluk aldık. Bırakın masayı bir sandalye olsun yeter. Son dönemin Asmalı furyasından Hardal da nasibini aldı, masalarını doldurdu.

Hardal Mart ayında açıldı Asmalımescit'te... Samimi ortamı, turuncuya kayan iç açıcı dizaynı ve dışarıdaki masa ve sandalyelerinin kalitesiyle benden 10 üzerinden 8 aldı. Dikat edin sadece dizayn açısından dedim.

Hardal'ı tercih eden o gecenin kitlesi de gerçekten göze hitap eden cinstendi. Bu arada hemen belirtelim Hardal, Mert Çiller'inmiş, yani eski Başbakan Tansu Çiller'in oğlunun.

Her seferinde yazıyı bitirmek istiyorum ama bitmiyor işte. Mojitoları enfes. Son zamanlarda denediğim en mojito kuşkusuz burada yapılıyor. Onun yanı sıra 50'lik biralar uzun, düz bir bardakta geliyor. Belli bir tarzı var. Fiyatı 12 TL. 33'lük biralar ise maalesef genelde istenilen soğuklukta değil. Ilık. Onun fiyatı da 9 TL. Hadi son bir şey daha... Mekanda 17 çeşit hamburger yapılıyor. Siz yine de aşçının seçimini deneyin :) Saygılar efendim

SONRADAN AKLIMA GELDİ... İYİ OKUYUN
BÜYÜK HARFLERLE ÖNEMLİ NOT: BUNU HARDAL YETKİLİLERİ DİKKATLİ OKUSUN!

Gece saat 1 suları. Artık yavaş yavaş mekandan kalkmak üzereyiz. Hesabı istedik. Hesabın bize ulaşması saat 1.30'u buldu ısrar ve tekrarlamalarımıza karşın... Az kalsın hesabı ödemeden çekip gidecektik fakat bize yakışmazdı :) Neyse. Hesap sonunda geldi. Paramızı ödedik. Beklemeye başladık paranın üstünün gelmesini... Az buz değil 20 TL'ye yakın para üstü gelecek. Garsonları uyardık gelmedi, bir kez daha uyardık gelmedi. Masada kalan iki arkadaşımıza bari o parayla iki bira daha gönderilmesini RİCA ETTİK. Ama o da gitmemiş. Sonra öğrendik. Ne olacak şimdi o paralar? Garsoniyer mi yoksa çakallık mı yoksa unutkanlık mı?

Hardal'ın servis açısından kendine çeki düzen vermesi gerekiyor. Mert Çiller gibi göz önünde olan birinin açtığı bu tarz mekanda böyle garsonların çalışması yakışmıyor. Diğer internet sitelerini de okudum. Herkes amatör garsonlardan şikayetçi. Her siteye gönderdikleri o tanıtım yazısındaki birçok özelliği yerle bir ediyor bu durumlarda...

Bu yazıyı okuyan Asmalımescit Hardal yetkilileri bana ulaşırsa onlara birkaç tavsiyede bulunabilirim. Çünkü bu yazının akşamında da Hardal'a uğrayacağım...

Hardal
Asmalımescit Mah. Minare Sok. No:12 Tepebaşı / Beyoğlu
0 212 243 83 60

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hardal'da aynı sıkıntıyı ben de yaşadım...