7 Mart 2010 Pazar

HAİN KÖFTE - MASLAK


Bayılıyorum şu garip isimlere. Mü Dürüm, Aynen Kebap... Bunlardan biri de Hain Köfte. Maslak Doğuş Power Center'ın tam karşısında yer alan Hain Köfte, farklı köfte lezzetlerini deneyebilmek için birebir. Hangisini istersiniz? Kaşarlı, Acılı, Sucuklu... Biz en iyisi karışığı tercih edelim. 9 TL. Yanına da güzel bir SEK Ayran. Yemek saatim genelde saat 2'den sonrasını bulduğu için Maslak'taki restaurantlarda hep tek başıma yemek yeme keyfine eriyorum. Doğal olarak tüm gözler sizde. Bu tabii ki çok güzel bir durum ama mekanın servisini değerlendirmemizde derinlemesine gözlem yapabilmemizi engelliyor. Hain Köfte Maslak'ta. Servis güzel, köfteler harika, mekanın temizliği gayet muntazam. Fakat ben yine de o Beşiktaş'taki yıllarımda abonesi olduğum seyyar köfteci istiyorum. Ekmek arası olsun. Bol soğanlı olsun. Biraz soğukta sıra bekleyeyim. Hatta ilginçtir ekmeğin arasına koyacağım yeşillik, domates ve acı durumunu da ben yapayım tezgahtan. Bir Beşiktaş bir de Muğla'daki Köfteci Hamdi. Ama Maslak'taysanız yolunuz buraya düşsün. Hain Köfte. Seversiniz.

Hiç yorum yok: