8 Mart 2010 Pazartesi

MİDPOİNT, NİŞANTAŞI


Bu tarz yerleri yazmakta hep zorlanırım. Aynı sıkıntıyı The House Cafe'de yaşadım, Kitchenette de yaşayabilirim. Şili'nin, İtalya'nın, Fransa'nın ve Türkiye'nin en gözde bağlarının muhteşem üzümlerinden yapılan şaraplarının içinde kaybolup gidebilirim ki eğer o gün arkadaşlarınızla beraber birbirinden ayrı 3 şarap açtırmışsanız ve bunların ikisi beyazsa... Kusursuz servisin neresini yazıp da ilgi çeksem diye düşünebilirim. O yediğim limonlu cheesecakein dilimde eriyen muntazam yoğunluğunda ve fevkaledenin fevkinde şeker oranında seks mi yoksa çikolata mı diye aklımı karıştırabilirim. Ama pek düşünmem. Ben bir boğa burcuyum. Tercihim her zaman bellidir.

Günlerden Cumartesi. Saat 17:00 suları. 6 kişilik bir grupla Nişantaşı Midpoint'teyiz. Birer kadeh şarap, birer fincan kahve ve yanında muhabbet için kısa süreliğine oturmaktı amacımız ama 4 saatte tam 360 TL'lik hesapla kendimizi bıraktık Taksim'in o soğuk akşamına. Yıllarca önünden geçmeme karşın hiç Midpoint'e gitme fırsatı bulamayan biri olarak burası beklentilerimin üstünde çıktı. Her ne kadar üst katını da bir görmek istesem de şarapların verdiği ağırlıkla üşengeçliğin yapımda olması bunu engelledi. Fiyatlarla kapatalım muhabbeti. Çünkü genelde böyle yerlerin sitelerinde fiyatlarını bulamayabilirsiniz. Güzel şaraplar var Şili'den, Türkiye'den, İtalya'dan. Fiyatlar ortalama 60 Tl. Ama illaki bize bir şarap önerisinde bulun diyorsanız beyaz şaraplar listesinin ikinci sırasında olan ve fiyatı 45 TL olanı size önerebilirim. Niye böyle tarif ettim? Gittiğinizde hatırlamanız daha kolay olsun diye. Hani bilmediğimden değil :) Tatlılar 12 TL 20 TL arasında değişiyor. Sek vodkaya 17 Tl verdim. Ah o diş ağrısı yok mu) Yemekler de 25-50 arası...

Dediğim gibi soluğu Taksim'de aldık. Ama her zaman istikrarı koruyan bir adam olarak her zaman uğrak alanım olan bir mekanın teklifini sundum. Doğal olarak kabul edildi. Ama hadi söyle neresi senin en favori eğlence mekanın derseniz bir maziye bakın. Nereyi en iyi tanıttıysam orasıdır benim mekanım. Ben seviyorum ya 'Benim mekanım' demeyi. Bu da yapımda var galiba. Kolay tutulur ama bir anda silerim. Dikkat edin :) Saygılar

Bu arada iletişim adresimizi yazmaya başladık son entrylerde. Mailler gelmeye başladı. İlginizden dolayı teşekkürler, tekrar saygılar efendim.

iLETİŞİM: herkesoraya@gmail.com

Hiç yorum yok: