5 Ocak 2011 Çarşamba

ADANA YÜZEVLER RESTAURANT - MASLAK

Adana Yüzevler Restaurant İstanbul'un en ünlü kebapçılarından. Etiler ve Göztepe'nin ardından Maslak'ta da hizmet veriyorlar. Sitelerinden ne kadar ünlü olduklarını anlayabilirsiniz. Sahibi de Bedri Usta. Daha önce Dönerci Bedri Usta yazımdan sonra benimle iletişime geçmiş ve eleştirilerimizi dikkate almıştı.

Bir iş yemeği için Adana Yüzevler'deyim. Aslında bir iş yemeği değil bir moral yemeği desek daha doğru olacak. İşe dönmek zorunda olduğumdan dolayı 3 duble rakıyı hızlı hızlı atıp aceleyle geri dönünce neyin nasıl olduğunu pek hissedemedim.

Masayı dolduruyorlar. Türklerin en önem verdiği şey hizmet burada üst seviyede. İki katı var. alt katta sigara içebiliyorsunuz kapalı mekanda sıkıntı yok. Ayrıca burada alkol de var. O da güzel. Farklılık katıyor içki ruhsatının azalmaya başladığı bu yıllarda.

Fakat bir Egeli olarak bende kebap gurmeliği maalesef yok. Henüz...

Bu sebeptendir ki ya şu ana kadar ben kötü kebap yiyordum ya da Adana Yüzevler'in bu kebabını beğenmemiştim. Bunu ikinci kez gidince daha iyi sizlere aktarabilirim.

Onun yanı sıra kebaplardan sonra gelen tatlılardan irmik helvası ve yanında gelen dondurma çok başarılı. Servis de iyi. Hatta büyük masaları Bedri Usta gelip selamlıyor bile... Bu yazıdan sonra da Bedri Usta'dan bir geri dönüş bekliyorum. Biliyorum, internetten gelen yorumlara duyarlıdır. Ara sorar sağolsun :)

Saygılar

1 yorum:

yesilerik dedi ki...

eskıden cok sık gıttıgmı zbır mekanken artık gıtmıyoruz maalesef eskı ozen ve temızlık yok son gıttıgımız ıkı kerede sac ve bocek cıktı yemekten bahcede oturduk tabaklar ters cevrılmemıs oldugundan toz ıcındeydı ve servıs yapmaya o tabakları temızlemeden basladılar bardaklar desen aynı enazından bır ters cevrılebılırlerdı bos haldeyken bız artık tercıh etmıyoruz cok bozdu cok