26 Mart 2010 Cuma

WEİNERWALD, MASLAK


Almanya, Avusturya yeni Bavyera kökenli bir tavuk piliç çevirme restaurant zinciri... Kentucky Fried Chicken'ın biraz daha oturaklı halini düşünün. Biraz daha pahalısını. Yapış tarzları farklı. Bu biraz daha bizim evde veya piknikte yaptıklarımıza benziyor. Ama yeniyor işte. İlk olarak Teşvikiye'de rastladığım Weinerwald'ın meğer İstanbul'da birçok şubesi varmış. Eve söylerken Teşvikiye'yi, öğle arası yemeklerinde ise Maslak'taki şubesini tercih ediyorum. 6 Jumbo Kanat, bir Lipton Ice Tea Şeftali, bir de biscuit bana yetiyor. Fiyat olarak 14.75'i gözden çıkarmanız gerekiyor. Tabii bütün tavuk da alabilirsiniz, eğer restaurantta ellerinizle yemeğe girişmeye cesaretiniz varsa. Siz bırakın onu, eve söyleriz. Rahat rahat yağlı yağlı takılabiliriz... Maslak Weinerwald mekan olarak, sessizlik olarak o semtte sürekli ziyaret ettiğim mekanların aynısı. kulelerin arasında ufacık bir çiçek bile beni mutlu edebiliyorsa vay halime... Bu arada sos tercihimizi de unutmayalım. Ben genelde sarımsak parmesanlı tavuğu tercih ediyorum ama acı tatlı sosunu da sevenler çoğunlukta. Öğle arasında Maslak'taki Weinerwald tercih edilebilir. Ama nedense yemekten kalkıktan sonra "Tamam. Doydum" diyemiyorum. Bu da benim bir sıkıntım olsa gerek... Saygılar

Hiç yorum yok: