16 Mart 2010 Salı

ROBERTS COFFEE, MECİDİYEKÖY


Hiç sevmiyorum burayı. Desibel dikkate alınarak yapılan araştırma sonucu Türkiye'nin en gürültülü yeri olduğu ortaya çıktı buranın. Sevmiyorum ama kaçamıyorum da. Neredeyse haftanın 4 günü buradayım, üzgünüm. Mecidiyeköy. Kornanın, trafiğin, üstünüze üstünüze gelen insanların, devamlı süren inşaatın merkezi... Kaçamıyorum, yakın arkadaşlarım burada. Kaçamıyorum, spora gittiğim salon burada. Kaçamıyorum, Ali Sami Yen burada... Bir Pazar günü. İş gereği yine Mecidiyeköy'deyim. Geçen sefer Murat Muhallebicisi'ndeydim. Hadi, blog renklensin diye başka bir yere gidiyim dedim ve Roberts Coffee'ye oturdum. Hani o meşhur simitçinin yanı. Mekan güzel. Ön yargımız olmasın. Tamam güzel de yine de kötü. Neden mi? Sevgilinizle oturuyorsunuz diyelim, tak, masanın altından bir çocuk çıkıyor. Çikolata satacak. Yok diyorsunuz. "Abi pasta yiyorsun sen de mi para olmayacak" diyor. Hazır cevap. 7 yaşındaki bu çocuklar en az 3 defa uğruyor masanıza. Gerek var mı sizce bu tercihe? Bence yok. Gelelim yiyip içtiklerimize. Evet, çocuğun dediği gibi pasta yiyordum. Cheesecake istedim, geldi. Şekil icabıyla güzel. Lezzet de fena değil. Ama çok dağılıyor. Ağzınıza götürmeden yerler bakıyor onun tadına. Filtre Kahve içtim. Bir de soğuktan korunmak için çay. fiyatlar makul doğal olarak. Gidilir mi? Ehhh. Ama Murat Muhallebicisi daha sessiz, daha sakin. Bakın keyfinize...

ÖZEL BİLGİ: Roberts Coffee, Starbucks gibi bir zincir. Finlandiya'nın Helsiki şehrinden tüm dünyaya yayılmış bir kafe zinciri...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

insanı gittiğine pişman ettiren bir mekan
oturduk bi kahve içelim dedik 1 saat oldu biz çağırdıktan sonra sipariş aldılar, aldılar 15 dk sonra gelen kahve 1 saat önce yapılmış gibi SOĞUKtu-iptal olan bir siparişti heralde- bekledik ki bir garson görelimde soğuk olduğunu söyleyelim yok kimse yok aslında kalkıp hiç birşey demeden çıkmak vardı ama neyse biz gene kasadaki bayana açtık mevzuyu bide garsonun getirdiği kahvenin soğuk olduğunu bildiğini duyunca koptuk birde kasadaki bayan bizden hesap istemesinmi hak geçmesin diye içtiğimiz suyun parasını ödedik. bir özür bile dilemediler kınıyorum!!!!........