1 Şubat 2010 Pazartesi

KULP - TAKSİM


Biriken DVD'ler, başucumdaki okunması gereken kitaplar, doğal afetler ve bazı özel işler nedeniyle uzun bir süre eve kapandık. Gelenler, gidenler, ağır misafiler derken neredeyse 1 ay olmuş. Cuma günü yapılan ıssız bir Taksim yürüyüşünün ardından pek dışarı adım atasım yoktu aslında Cumartesi. Fakat teklifin bir şişe şarap ve 3 shot votkanın ardından gelmesi işlerideğiştirdi. Soluğu bir doğum günü partisinde, tabii ki Asmalımescit'te aldım. Yeni adresim burası. Aslında herkesin yeni adresi. Öyle kalabalıkki adam atacak yok. Sıcak kanlıyız seviyoruz ülkece samimiyeti, sosyalliği. Gittiğim yer hem de Babylon'un hemen karşısı. Kulp. Sigara için konserden dışarıya çıkanlar, hemen ardından konser dağılışı derken yanınızdan size çarparak geçenlerle kavga çıkarmadan geceyi tamamladım. Dediğim gibi Kulp Babylon'un hemen karşısında. Aslında sokakta takılmak istediğimizden dolayı burada mekanların hiçbir önemi yok. İsterseniz bakkaldan bir bira alın sokakta. Hatta o masalarda takılın. Kimse gelip birşey demez. Burası Taksim... Ben yaptım birşey olmaz merak etmeyin. Dediğim gibi mekanın önemi yok. Zaten o kafada hatırlamam da zor. İçeriye sadece WC için girdim. Sek vodkayı bile başkasına aldırdım. Vodka 14.5 TL belirtmeden geçmeyelim. Biranın fiyatını inanın unuttum. Kulp belli ki tutulan bir yer. İçerisi gecenin üçünde bile doluydu. Vay be nereden nereye geldi bu asmalımescit. Haaa unutmadan yazıyım. Taksiye binerken emlak fiyatları gözüme çarptı. Taksiden inip gittim baktım. Tünel'deki 70 metrekarelik bir daireye tam 1 milyon dolar istiyorlar. Şaşırmış bu insanlar. 2 sene sonra buranın da modası bitecek. Aman diyim. Saygılar...
İletişim: herkesoraya@gmail.com

Hiç yorum yok: