5 Şubat 2010 Cuma

EDİRNE TAVA CİĞER - MASLAK


Oldum olası sevmişimdir esnaf lokantalarını. Gerçek lezzet burada yakalanır. Hatta derler ki esnaf lokantasına gittiğinizde ilk önce çorba için. Eğer çorba kötüyse bilin ki yemekler de kötüdür.

Bu seferki adresim iş yerine yakınlığı nedeniyle Maslak'ta bir köfteci. Adana Yüzevler Restaurant'ın sırasındaki pasajın içinde, Doğuş Oto Motion'un karşısında. Hemen bir üst katta. Saat 3 gibi gittiğimiz için içeride kimseler yok. Herkesin anlata anlata bitiremediği köftelerden siparişlerimizi verdik. Köfteler gerçekten harika. Edirne usülü. Yanındaki domateslerin de köfteden kalır yanı yok. E bilirsiniz ki artık iyi domates de bulmak çok zor. Neyse köfteler gayet iyiydi ama gelen hesap bana biraz fazla geldi. Bir esnaf lokantasına göre... İki kişi İki porsiyon köfte ve 2 kolaya 22 TL ödedim. Toplam 5 köfte vardı desek bir köfte neredeyse 2 TL'ye geliyor. Bana göre fazla... Yolunuz düşerse uğrayın. Yoksa sırf bu köfteci için buraya gelinmez. Kulağımın çınlamasını istemiyorum. Saygılar...

Hiç yorum yok: