14 Şubat 2010 Pazar

AFM SİNEMALARI, TAKSİM


Istanbul Uluslararası AFM Film Festivali başladı. Vakit buldukça film kaçırmamaya gayret gösteriyoruz. Her ne kadar Recep İvedik'in galasına gitsek de entelektüel bir yanımız var hani :)) Bir Caddebostan'da bir de Taksim'de oynanıyor filmler. Bizim mekan doğal olarak Taksim AFM. Cumartesi saat 17:00 seansında bulduk kendimizi. Evden çıkıp uygun adımlarla gittik. Mybilet'ten kimseyle muhattap olmadan aldık biletimizi. Filmler bağımsız. Değişik. Bu filmlerden zevk alabilmek için sinemayı aşırı sevmek gerekiyor. Bir Hollywood izleyicisi bu filmlere gitmesin. Zevk alamaz. Bırakın zevki, horlar. Film Avustralya'da yaşayan iki aborijinin hikayesiydi. Neyse oralara pek dalmayalım. Birçok sinema gezdim ama düz zeminde sinemaya ilk defa rastladım. Koltuklar rahat hatta arkaya bile biraz olsun yaslanabiliyor ama gelip geçenlerin sarsıntısı sizi deli edebiliyor. Yine de ses ve görüntü açısından AFM Taksim iyi bir sinema. Salon 4. ben oradaydım. Gidilebilir. Ama yine de en şık sinema City Life'dı. Belirtmeden geçmek istemedim.

Hiç yorum yok: