22 Ocak 2010 Cuma

MAS&MORE - MASLAK


Burası Maslak. İş kulelerin bulunduğu, ticaretin kalbinin attığı yer. Doğal olarak burada hizmet veren cafe ve restaurantlar da sadece öğle yemekleri zamanında çalışıyorlar. Zaten o kalabalık da sanırım onlara yetiyor. öğle yemeklerini genelde kanalın içindeki restaurantta yemeyi tercih ediyorum ama zaman zaman gündemin boş olduğu bir günde dışarıda çıkıp keyif yapabiliyorum. İşte bu günlerden birinde Maslak'taki ilk cafe ziyaretimde bulundum. Yan yana sıralanmış cafelerin arasından Mas&More'u seçtim. Saat 3 gibi öğle yemeği yemeye vakit bulabildiğim için doğal olarak cafe beni boş bir şekilde karşıladı. Arkadaşım köfteyi gayet beğendi. Ben ise kahve içmeyi tercih ettim. HSBC Bankası'nın karşısında bulunan Mas&More taş yapılardan kurtulup iki üç yeşillik görmek isteyenler için birebir... Deneyebilirsiniz...
İletişim: herkesoraya@gmail.com

Hiç yorum yok: