8 Şubat 2010 Pazartesi

CİTY LİFE, CİTY'S - NİŞANTAŞI


Film sinemada izlenir! Tamam da hangi sinemada? Cevahir mi? Kanyon mu? Taksim’deki sinemalar mı? Yoksa Avatar’la üne kavuşan İstinye Park mı? Hayır hayır. Bana göre film Nişantaşı’ndaki City Life’ta izlenir. Tabii bu beklentilerinize bağlı. Son model ses ve görüntü sistemleri olan bir yeri de tercih edebilirsiniz, tıklım tıklım dolu bir yerde de film izlemek isteyebilirsiniz veya bistroda viskinizi, şarabınızı yudumlayıp 10 saniye sonra filme girmek isteyebilirsiniz. Ben bunu seçtim. Nişantaşı’ndaki City’s’in en üst katında yer alan City life sizi muhteşem bir dekorla karşılıyor. Barcode’ta orta alana kurulmuş bir bar, etrafında bistrolar, muhteşem manzaralı camın kenarında rahat koltuklar. Bu sinemada ilginçtir; bir vodka veya viski, ya da iki bira alana bir sinema biletini hediye ediyorlar. Gerçekten de şu ana kadar pek rastlamadığım bir konsept. Tavanda dev uzay mekiğini andıran ekranlar, yerdeki halının barcodeları, tuvaletlerin temizliği ve konforu bu sinemayı tercih etmem de birebir. Öte yandan koltukların rahatlığı ve ön koltukla aranızdaki mesafe de sizi illaki bacak bacak üstüne attırıyor. Hani normalde atamayız ya…

Dikkatimi çeken bir diğer nokta da burada sevgilinizle, yan koltukta oturan erkeğin arasına girmenize gerek yok. (Hani hep öyle yapılır ya:) Herkes modern…( Zaten yaş ortalaması yüksek :) Şunu da belirteyim. Sinemada yan koltuğunuza Asena oturursa birazcık da olsa konsantrasyon dağılabiliyor… :) Haşaa güzelliğinden değil meraktan işte… Derler ya merak etmiyorsan yaşamıyorsundur. İşte o meraklardan benimkisi… Tamam, pardon, hangi filme mi gittim? Romantik Komedi’ye… Filmi anlatmayayım. Herkes anlatıyor zaten bir de ben aklınızı karıştırmiyim… Saygılar efendim… Söylemeyi unutmuşum. Bu sinema aynı zamanda gece, bir eğlence mekanına dönüşüyor. Mesela 13 Şubat’ta Single Party varmış. Geçerken bir uğrayabilirsiniz…

Hiç yorum yok: