14 Şubat 2010 Pazar

SUAT USTA, TAKSİM


Eee Hayri Usta olur da Suat Usta olmaz mı? marka yaratma çabasındalar. Ama başarısız oldukları da pek söylenemez. Para kırıyorlar inanın. Suat Usta da bir tantunici. Mersin tantuni. Ben de inanamadım ama hayatımda ilk tantuniyi 26 yaşında, bir Cumartesi akşamı yediğimin farkına vardım. Utanıyım mı? Ne gerek var. Tamam fena değil de çok da birşey kaçırmamışım. Limon filan sıkmmakla uğraşamam bir de... Suat Usta da hayri Usta'nın hemen yanında. Yanlarına bir de Ahmet usta lazım :) Mekan değiik. Üst kat bunaltıcı. alt kat da aynı şekilde. Yedik, çıktık. 5 dakika sürmedi. Lezzet iyi de mekanın elektriğini alamadım. Sevmedim işte. Bir daha gider miyim asla. Tabii bir de müşterilerin garsonlara Canım Ciğerim'i sorması, tüm müşterilerin ortaklaşa bir yer tarifleri görülmeye değerdi. Bizim millet inanın bir değişik. Ben de... Bilmeme rağmen söylemedim. Bana ne :) Isınamadım ben bu yere. Tantuni yiyeceksiniz, ki müdavimi yoktur, gidin bir başka yerde yiyin. Ben size bulucam bir yer. Saygılar efendim.

Bu arada alttaki etiketlerdeki semt isimlerine tıklarsanız o semtte ziyaret ettiğim mekanlar hakkındaki yorumları bulabilirsiniz...

Takip edenler artıyor. Duyuyorum. Daha sistematik çalışalım
İletişim: herkesoraya@gmail.com

Hiç yorum yok: