5 Mayıs 2010 Çarşamba

SOKAK KAVESİ - ASMALIMESCİT




Trend... Bir zamanlar Taksim'de kafa dinlemek için oturduğumuz yerlerin hemen 2 sene içinde en popüler yere dönüşeceğini kim bilebilirdi ki... Tünel, başka deyimle Asmalı bundan çok değil 2 sene önce belli bir kesim tarafından bilinen ama Nevizade'nin gücünü yıkamamış, yıkmak da istemeyen bir yerdi. ya şimdi? Herkes Nevizade'nin gülü Akdeniz'de geçirdiği zamanları unuttu, Aslanım'da geçirdiği gençlik yıllarını sineye çekti. Varsa yoksa burası, Tünel. Hafta sonu adım atmakta zorlandığınız Asmalı'nın girişinde yer alıyor burası. The House Cafe'nin hemen yanı, sevimli Meksika restaurantı Picante'nin çaprazı, Pi'nin hemen karşısı. İsmini bilmediğinizi biliyorum. Meraklarla yaşayan biri olarak ben bile zorlandım ismini bulmada. Sokak kavesi yazıyor tentelerin ardında kalan duvarda. Fotoğrafıdır en iyi anlatan adresi. Yazın gelmesiyle beraber kaldırım cafeleri dolup taşıyor. Yer bulmak zor, bulunca kalkanı görmek de... Ee tabii bu da doğal olarak fiyatlara yansıyor. 50'lik biralar 7 TL, patates kızartması da aynı şekilde 7 TL oluvermiş bir anda. Hizmet güzel, biralar soğuk, mekan rahat. Lavaboya giderken geçtiğiniz restaurantın görünümü, labirent havası veren bir WC yolu, üst katta kapının hemen girişinde bulunan bir piyano farklı bir hava katıyor buraya. Hesap da ananemin dikiş kutusunda geliyor. Sizin için çektiğimiz fotoğraflarımızdan hem fiyatları hem de o meşhur dikiş kutusunu inceleyebilirsiniz... Ha bu arada, güneş görmediği için genelde serin olabiliyor. Siz yine de şalınızı çantanızda bulundurun. Bayan takipçilerimiz için... Erkekler üşümez. Saygılar efendim...

Hiç yorum yok: