6 Ocak 2011 Perşembe

TİMOTHY'S CAFE - BEYLERBEYİ


Bebek'in keşmekeşinden uzakta, Ortaköy'in trafiğinden çok daha uzakta yine bir deniz kenarı, yine leziz bir kahve, sessizlik, sevimli kedilerin cilveleşmelerini izlediğiniz, uzaklara dalıp gidebileceğiniz, samimi bir sohbet yapabileceğiniz bir yere götürüyorum şimdi sizi. Beylerbeyi'ne gidiyoruz.

Üsküdar'dan otomobille hemen 5 dakika uzaklıkta bulunan Beylerbeyi sahil açısından çok sessiz ve bir o kadar da leziz, enfes bir görümüze sahip. Ben sessizlik aramak için Marmaris'e taşınma yolları ararken burası beni bir sahil kasabası edasında karşıladı.

Sahilde yürürken soğuktan bulduğum bir cafeye rastgele bir giriş yaptık ve huzuru bulduk. Mekana saat 1'de gitmenin verdiği sessizlik mi bilemem ama Timothy'e hayran kaldım gerçekten.

Çok duygusala bağlamadan hemen özelliklere geçelim. Dışarıda sigara içebileceğiniz bir bölümü var. Isıtıcılar sizi rahat tutacaktır. İçeride dilerseniz rahat, geniş koltuklarda isterseniz kalabalık bir grupla masada oturabilirsiniz.

Timothy Organic Cafe şeklinde hizmet veriyor. Kahve öncelikli, çay servisi de bulunmakta. Kahvelerin fiyatları uygun. Çeşit çeşit kahveden ben Guatemala Santa Barbara, kız arkadaşım ise French Vanilla denedi. İkimiz de fazlasıyla memnun kaldık.

Şarkılar ise sizi öyle bir rahatlatıyor ve aynı zamanda enerji veriyor ki...

İnanın para filan almadım Timothy's den. Ben buraya hayran kaldım. Akşamüstü nasıl olur, hafta sonu nasıl olur bilmiyorum ama ben ne zaman deniz süzülüşünü izlemek istesem, ne zaman sakin bir kafayla İstanbul'da yaşamayı unutmak istesem soluğu burada alacağım.

Mutlaka gidin.

NOT: Timothy's Cafe bir zincir. Aynı Starbucks gibi... Fakat kendine özgü, hala dejinere olmamış, duyguları körelmemiş...

Saygılar

Hiç yorum yok: