30 Aralık 2009 Çarşamba

NTV STÜDYO PARTİ - DOĞUŞ POWER CENTER - MASLAK


Ben ki birçok parti gördüm, birçok organizasyonu en yakınından takip ettim, İstanbul'un altını üstüne getirdim. Ama böylesine bir partiye şahit olmadım. bu bir parti değil neredeyse bir konserdi... Doğuş Yayın Grubu 2010'a muhteşem girdi. Maslak'taki yeni yerinde çalışanlarıyla yeni yıla giren NTV önemli isimleri bir araya getirdi. Geceden önce medya sitelerinde 'Demet Akalın, Mustafa Sandal ve Bengü' olarak dedikodusu yayılmıştı ama gelenler de onlardan eksik kalmadı performanslarıyla... Ben pek sevmem aslında ama içkiyle arabesk olsa bile çekiliyor doğrusu... Önce Hepsi, sonra Mustafa Cecelli hemen ardından da Murat Boz üçer şarkılık performanslarıyla geceye renk kattılar. Dj kabininde ise DJ Tarkan ve Salih Saka vardı. 00:30'da gece sona ererken insanların gitmeye hala niyeti yoktu. Saat 18:00'de başlayan partide köfte sunumları, yerel salatalık ikramı, gece sonra verilen çorba enfesti... İçkiler en kalitesinden, viskiler en güzelinden, şaraplar en eskilerindendi... Servis mükemmel, hizmet verenler harikaydı. Peki partide kimler vardı? NTV, Kral TV, CNBC-E ve NTV Spor çalışanları... Büyük patronlar, manken Ece Sükan (nedense ilk gözüme çarpandı)... Tabii her zamanki gibi yine hünerlerini gösteren Celal Pir'i de unutmamak lazım. Yine harikaydı... Bunları da ilk 30 dakikada gördüm, daha sonrasını her zamanki gibi hatırlamıyorum... Ama bir sıkıntım var işte... Her sene yılbaşından önce böyle partilere gittiğimden dolayı yılbaşından fazla zevk alamıyorum. Önceden giriyorum yeni yıla anlayacağınız... Saygılar. Biraz evde takılma dönemleri başlıyor. Bir süre buralarda olmayabilirim. Ev izlenimlerini de yazayım mı? İster misiniz? :))

Hiç yorum yok: