2 Aralık 2009 Çarşamba

THE HOUSE CAFE, KANYON - LEVENT


Sigara yasağı büyük bir problem olmuştu AVM'ler için... Birçoğu itiraz etmiş hatta yasağı delebilmek için çeşitli yollara başvurmuşlardı. İşte burada o tarz bir sorun yok. Kanyon tamamen açık alışılmışın dışında farklı bir alışveriş merkezi... Neyse... Buraya alışveriş için gelip aradığımı bulamadıktan sonra oturdum the House Cafe'ye. Bir Çarşamba öğleni... Saat 2 civarı. Gayet nezih bir ortam, şık insanlar, güzel kızlar, yakışıklı erkekler. Tamamen iş dünyasına hitap eden, takım elbiseli insanların yeri burası. Hemen yanında Kitchenette, Starbucks... Hepsi aynı, hepsi dolu.. Dilediğiniz gibi dışarıda sigara içebilir, kahvenizi yudumlayabilirsiniz... Bu arada dikkat ediyorum hep aynı kelimeleri kullanmaya başladım. "Dilediğiniz gibi dışarıda sigara içebilir, kahvenizi yudumlayabilirsiniz..." Anlaşılan ben bir bağımlıyım. Hem kahveye hem de sigaraya.. Sigara sağlığa zararlıdır. En yakın zamanda bırakacağımı buraya yazıyorum. The House Cafe servis ve garsonlar açısından gayet iyi bir yer. Dikkatimi çeken ise 'Hesabı istedim geç geldi, parayı ödedim hesap üstü de geç geldi. Garson her ne kadar 'Kusura bakmayın bozuk para çıkışmadı dese de 10 TL'nin üzerine gelmesi gereken 3.5 tl'nin hepsinin 25 kuruştan oluşması tamamen onlara yaradı. Ne var ne yok bıraktım...::)) The House Cafe zaten bir markadır. Mutlaka uğrayın, memnun kalacaksınız...

Hiç yorum yok: