14 Aralık 2009 Pazartesi

BİBUÇUK - TAKSİM



Esen'le ben... Sigara manyakları. Devamlı dışarılardayız. Napıyoruz bilmiyoruz ama Bi Buçuk'tan önce Benetton mağazasının arasına girmiş, nikotin depolamaktayız vücuda. Buradan gelip bizi alıyorlar. Bir Doğum günü organizasyonu... Yemek yenecek ama bizim halimizi onlar da anlıyor. Gözler kapanacak nerdeyse, titreyen bacaklar, solan yüzler. Garip bir durumdayız. Tanışma fasılları derken 5 kişilik bir grupla (Bu grup sonrasında neredeyse 20 olacak) Bi Buçuk'a giiyoruz. Önceden planlanmış bir organizasyon. İlk ziyaretim. Gerçekten de beklentilerimin üzerinde. Yer bulmakta zorlandıktan sonra üst kat köşede geçiyoruz yerimize. Önceden verilen tavuk kanat siparişleri oturduğumuz an masaya geliyor. Esen'le biz kaşar mağdurları. Tavuklara bakmak bile istemiyoruz. Kafamızı çeviriyoruz. Dışarıda yağmur, aklımızda sigara :) Birer kahve içelim diyoruz ama sıcak servis olmadığını söylüyorlar. Esen bir soda, ben de napalım bi bira... Hayatımda ilk defa bir birayı bu kadar geç içiyorum... Bi Buçuk gerçekten çok şık ve güzel bir yer. Önceden logosunu uzaktan gördüğüm ama merak etmediğim bir yerdi. Fakat görünce şaşırdım. Mutlaka uğrayın. Bambaşka bir yer. Kalite, şık, klas... Nerede mi? Benetton mağazasının hemen ilerisinden bir ara sokaktan içeriye giriyorsunuz. Ama şimdi benden tarif istemeyin. Gözlerimi mekanda açabildim... :))

NOT: Burası kendilerine has yaptıkları tavukla özdeşleşmiş bir yer... Çok fena yiyorlardı, anladım güzelmiş...

ADRESİ BAŞKA YERDEN ÇALDIM: Beyoğlu İstiklal Caddesi’ndeki Vakko mağazasının karşısındaki sokağa gir. Dümdüz yürü. Sokağın sonunda sarı bir bina göreceksin. Binanın girişinde sarı yuvarlak tabelalarda ismi yazılı:
“Bi buçuk”.

DAHA FAZLASI: Entrylerin altındaki semt etiketlerine tıklayarak o semtte ziyaret ettiğim yerleri inceleyebilirsiniz...
İletişim: herkesoraya@gmail.com

Hiç yorum yok: