10 Nisan 2010 Cumartesi

CAFFE NERO - BEBEK


Starbucks'ı, Gloria Jeans'i geride bırakma aşamasında Caffe Nero. İtalyan bazlı İngiliz kahve zinciri nerede bir Starbucks görürse hemen yanına bir şubesini dikiyor. İşte Nişantaşı, işte Beşiktaş ve işte Bebek. Bebek'te hemen Starbucks'ın yakınına bir şubesini açan Caffe Nero denize sıfır güzel bir yalı misali yeri kapatmış. Neredeyse 4 katlı. Bahçesi Starbucks'a göre daha küçük ama üst katlar Starbucks'a göre hem daha düzenli hem daha nezih. Ana baba günü değil yani...

Bir cafe sahibi ile konuşuyordum yıllar önce. O kola, tost, yemek satmak istemiyorum. Çay ve kahve içmelerini tercih ederim diyordu. Normal cafelerdeki nescafeler bile bu kadar para bırakıyorsa siz ortalama 7 TL ödediğiniz kahvelerden kalan karı düşünün bir de. Ben de açarım tabii denize sıfır bir mekanı Bebek'te...

Bebek gibi yer bulmanın zor olduğu mekanlarda insanlar bir de bahçede yer bulurlarsa kalkmıyorlar 2-3 saat. Eee tabii böyle olunca bitmesin diye yudum yudum içtiğiniz dev çay ve kahveler de son demlerinde çekilmez oluyor. Bunları düşünerekten Caffe Nero gerçek bir tercih sebebidir. Bu arada içerideki ve bahçedeki sandalyelerin birbirinden epey farklı olmasını, bahçedeki sandalyelerin uzun süre oturmak için güç olmasını simit evlerindeki o ufak iskemle stratejisine bağlıyorum. Sirkülasyon olsun...

SAYGILAR

Hiç yorum yok: