22 Eylül 2011 Perşembe

JOLLY JOKER BALANS-TAKSİM-İSTANBUL



Uzun zaman olmuştu… Kendimizi rakıya verince soluğu meyhanelerde derin sohbetlerde bulmuş, konserleri bir kenara bırakmıştık. En son İstanbul Live’da Sulukule Roman Orkestrası’na gitmişim, bak şimdi hatırladım.
Evde müzik dinlerken bile mutlaka klibi de oynar arkada… Müzik görüntüyle birleşir ve tadından yenmez. Hele bu bir de soundtrack olursa işte o zaman keyif benimdir. Soundtrack hastası ve koleksiyoncusu biri olarak attım kendimi Jolly Joker’e… Başrol Halil Sezai Paracıklıoğlu’nun. Hani şu İncir Reçeli filmi… İzledik, izlettirdik, Issız Adam kadar yayılmamasına sevindik ve dinlemeye gittik. Gitmeden önce youtube’da araştırdık, Murat yılmaz yıldırım ile olan videolarını beğendik. Bildiğim maksimum 4 parçası bile 3 saat boyunca ayakta beklememe değdi. Neyse biz bırakalım bunları. Bu sitenin amacı mekan tanıtmaksa geçelim Jolly Joker’e…
Jolly Joker Balans nerede? Taksim Balo sokakta. Şöyle anlatalım. Nevizade’yi bulun. O dar kalabalık sokaktan geçin karşınızdaki bina Jolly Joker Balans’tır. Yeri inanılmaz kolay. Konserler genelde 23:00′te başlıyor. 21:00′de sıra başlıyor. 22:00′de kapılar açılıyor. 22:00′den 23:00′e kadar için diye 1 saat ayakta takılıp konserde haliniz kalmayabilir. Ama oraya gelen de bunun da konserden alınacak zevkin bir parçası olduğunu bilmeli… 23:00′e  yakın bir saatte giderseniz dar ama uzun konser alanının en arka sırasında kalabilirsiniz. Hele bizim gibi 30′una dayanmış kişilerseniz boyunuzun kısa olması muhtemeldir. Hani 1.73 bile kurtarmadı. Göremedim. Arkada daraldım ne yaptım.
Konser alanının hemen bir üç basamak yukarısında sigara içilebilen bir alan  var. Oraya çıktım ama ne oldu sanatçı arkadaşımızı canlı değil de barkovizyondan izledim. Ama yine de hissettim. Hiç değilse sıcak ve havasız değildi.
Fiyatlar… Konser fiyatlarına bir içki dahil DEĞİL… İçeride bira 10 tl. Asma katta yer alan barın önünde bir fiyat listesi var. Kocaman da yazmışlar. Ama aldanmayın. Birçok rakam yalan. Mesela MARTINI… Listede 15 yazıyor fakat 25 diyorlar. Bu bir ayıptır. Yapılmaz. Bu konu hakkında Jolly Joker’den bir açıklama bekliyorum. Mutlaka duyacaklardır. Böyle rekabetin büyük olduğu bir dönemde bu tip durum ifade edilemez.  Kalabalığa misafirlerinize aldanmayın. Bu İstanbul’da trend her sene değişir. Saygılılar işine özen gösterenler ayakta kalır.
Tuvaletler… Tuvalet sistemi düzgün. Hatta Taksim’deki Burger King’in tuvaletine benziyor. Hani o tuvaletimiz geldiğinde akla gelen ilk mekana…
Bodyguardlar… Şu ana kadar gördüğüm en düzgün ve nazik bodyguardlar. Cüsselerine güvenmiyorlar. 10 puan
Ses sistemi… Birçok mekana göre son derece iyi. Mekanın dar ve uzun olması bunun en önemli sebebi olabilir.
Jolly Joker’den bu kadar… Umarız bu hızımız devam eder ve bu tip mekanları daha da çok anlatma şansımız olur. Bu arada bloga artık bir de yurt dışı ekleyelim dedik. 1-2 ay içinde Beyaz Rusya’dan bildirebilirim.

Hiç yorum yok: