31 Ekim 2009 Cumartesi

CAFE TURCO! TAMAMEN CANLI TÜRKÇE!


Cafe Turco... Taksim'deki ünlü Barcelona'nın hemen iki sokak ötesinden ilk sağa dönüyorsunuz hemen ilk mekan... Yaz günleri dışarıda resitallerini sunan müzisyenler yağmurlu bir İstanbul günü içeride karşıladılar beni... Asmalımescit'e doğru yürürken hep kualğım takılırdı yazın müziklerine... Girmek yağmurlu bir İstanbul akşamına nasipmiş. Marmaris'ten gelen arkadaşlarımı ben mi ağırladım yoksa onlar mı beni ağırladı, burası bir muamma iken Cafe Turco'nun samimi ortamı aldı götürdü beni... Ufak bir mekan.Bir keman, bir elektro... En fazla 10 masa. Güzel şarkılar tamamen Türkçe... Bizim masadan en yüksek ses Mor Menekşe şarkısında çıkıyor. Fenerbahçe'ye teşekürler... Mekanda film afişleri ağırlık kazanıyor. Ama onların ön planına çıkanlar ise tavandaki tarz lambalar. Hepsi birbirinden güzel birbirinden şık. Kendi evime yaptırmayı düşündüm bir an ama sıkabilir diye hemen vazgeçtim. Cafe Turco Taksim'de gidilmesi gereken ender yerlerden biri... Mutlaka denenmeli... Her yeri seviyorum; neden acaba? Daha şu ana kadar olumsuz bir eleştiri yazdığımı hatırlamıyorum.... Ama sanırım gelecek? Biri bu yazıları bana sabah ayıkken yazdırsın :) Not: Saat: 04:00 Cumartesi sabaha karşı...

Hiç yorum yok: